Tips voor bestellen2022-11-08T19:04:13+02:00

Meest gestelde vragen
m.b.t. bestellen

De meest voorkomende vragen en antwoorden hebben wij op deze pagina onder elkaar gezet. Staat je vraag er niet tussen, stuur dan gerust een mail naar support@loislee.nl

Help! Ik kan geen producten aan mijn mandje toevoegen2022-07-02T18:59:42+02:00

Mocht je problemen hebben met het toevoegen van producten aan je winkelmand, probeer de volgende stappen even. Mocht geen van deze stappen werken, neem dan contact met ons op via support@loislee.nl

  1. Als je als Skincare Service gebruiker bent ingelogd, log uit en probeer het nogmaals.
  2. Als stap 1 niet werkt, probeer een andere browser (als je bijvoorbeeld Chrome gebruikt, probeer Firefox) of gebruik via een prive-venster.
  3. Als beide stappen je probleem niet oplossen, verbind dan met een andere internetverbinding (als je bijvoorbeeld op WiFi zit, probeer het dan via je dataverbinding)
Help! Jullie website heeft mij geblokkeerd2022-11-14T12:59:01+02:00

Onze website is beveiligd. Hiermee zorgen wij ervoor dat jouw gegevens en betalingen goed beschermd zijn, maar soms kan deze beveiliging ervoor zorgen dat je bezoek geblokkeerd wordt.

Dit is uiteraard heel vervelend en niet de bedoeling. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, dan is jouw zgn. IP-adres (jouw unieke internetadres) waarschijnlijk de oorzaak. Gelukkig is dit makkelijk op te lossen.

Stuur een email naar support@loislee.nl met jouw IP-adres en een screenshot van de blokkering en dan zorgen wij ervoor dat je zsm weer onze website kan bezoeken.

Hoe weet ik wat mijn IP-adres is?

Ga naar https://whatismyipaddress.com/ en stuur ons het nummer dat je hier vindt (zie het roodomrande nummer in de foto hieronder).