Skincare Service2023-01-27T11:44:01+01:00

Skincare Service

Word je benauwd van het idee zonder Loïs Lee te zitten? Dat snappen wij! Wil je service, korting & leuke extra’s?

Dan is de Skincare service van Loïs Lee perfect voor jou. Het werkt als een abonnement, maar dan zonder de kleine lettertjes. Een service, die we zelf ook willen. Je zit nergens aan vast en bent volledig ‘in control’. Pauzeren, verzetten of stoppen? Geen probleem!

Lois Lee Pure Skinfood

Voordelen

  • Je hebt altijd jouw lievelingsproducten op voorraad #helloperfectskin
  • Altijd €10,- korting op het full-size 3 Step Beauty Ritual
  • Geen verzendkosten op extra bestellingen binnen Nederland
  • Zo nu en dan leuke extra’s (die nu nog een verrassing zijn ;-)

Hoe werkt de Skincare Service?

  1. Jij bepaalt hoe vaak je een nieuwe set wilt ontvangen. Elke 2, 3 of 4 maanden. De 1e set komt direct naar je toe!
  2. Een week van tevoren krijg je een mail dat de nieuwe set (en incasso) eraan komt. Het enige wat jij hoeft te doen is zorgen voor voldoende saldo (€129).
  3. Via je account kun je de bestelling altijd vervroegen, uitstellen of pauzeren. Ook kun je daar extra items aan je order toevoegen. Handig, toch?
SIGN ME UP!

Veelgestelde vragen over de Skincare Service

Hoe werkt de Skincare Service?2020-12-15T10:46:42+01:00

Jij bepaalt hoe vaak je een nieuwe set wilt ontvangen (na 2/3/4 maanden). De 1e set komt direct naar je toe en betaal je via iDeal. Hierna gaat de betaling via automatische incasso en wordt de set na afschrijving naar je verzonden.

Je ontvangt een week voor de nieuwe levering een mail van ons zodat je weet dat je bestelling eraan komt.

Hoe beëindig ik de Skincare Service?2022-06-29T09:11:32+01:00

Je kunt via je persoonlijke inlog de Loïs Lee Skincare Service pauzeren of stopzetten. Dit kan altijd en er is geen opzegtermijn. Je kunt ook pauzeren en hem weer aanzetten zodra je wilt. Wanneer je je Skincare Service wilt opzeggen, hou er dan rekening mee dat deze actie niet ongedaan kan wordne gemaakt. Bekijk ons filmpje even die alles duidelijk uitlegt.

Help, mijn producten zijn op en wil z.s.m. een nieuwe set ontvangen!2022-11-21T13:08:24+01:00

Om je set z.s.m. te krijgen kun je inloggen op je account en de verzenddatum op de volgende werkdag zetten.

Hoe kun je je termijn wijzigen?2022-06-29T09:13:10+01:00

Als je je termijn wilt wijzigen ga je naar jouw Skincare Service account en klik je naast ‘Type abonnement’ op wijzigen. Hier kan je kiezen tussen 2, 3 of 4 maanden. We hebben speciaal voor jou een filmpje gemaakt die je laat zien hoe je dit doet.

Hoe kan ik producten aan mijn Skincare Service toevoegen?2022-06-29T09:25:17+01:00

Je kan eenvoudig producten aan je Skincare Service toevoegen zodat deze met je volgende zending automatisch worden meegezonden. Bekijk het filmpje hieronder even hoe je dit precies kan doen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?2022-06-29T09:21:09+01:00

Je kan gemakkelijk je naam, email, wachtwoord , factuur- en verzendadres in je Skincare Service account wijzigen. Helaas kan je niet je bankrekeningnummer wijzigen. Mocht je een nieuwe bankrekening hebben, zal je je bestaande Skincare Service moeten opzeggen en een nieuwe Skincare Service moeten afsluiten. Bekijk de video hieronder even waarin we alles uitleggen.